Potvrzení

Potvrzení

Zavřít

Potvrzení

Potvrzení

Zavřít

Registrovat se




Zavřít

Přihlásit se


Zavřít
GTA: San Andreas

ReDZ's SECOND KILLING MONTAGE

GTA: San Andreas
3023 zhlédnutí
ReDZ ReDZ před 3 měsíci:

For those who think I cheated. <3

Komentáře (196)

199372 Shinta
Level 8 Před 20 hodinami
Nice.
139450 Candy4Life
Level 20 13.9.2019 23:17
niice joob
202126 THeMafIA12334
Level 8 12.9.2019 14:59
Your MG skills are out of this world,your micro skills are good too but not top level I think,I dont know I gotta play with you when you get unbanned ;D
The whole video and music is great btw
206000 Vezzy
Level 10 4.9.2019 17:20
Nice.
152567 ReDZ
Level 74 1.9.2019 16:01
Oh and this kid is trying to act cool? https://www.gta-multiplayer.cz/en/screenshots/cymera-20160817-143544-1/
152567 ReDZ
Level 74 1.9.2019 15:55
Then why not get 1m easily?
Nigga , remember 67 ARMOUR !
Ya ain't shit in micro
Either sawns
A 2018 nigga trynna threat me lol

Are you gonna remember the "67 armour" thing the whole life? I've killed you loads of times and every time you accused me of some cheat, but go on remember that little thing when u 4 shot me while I was leaving the car, not even knowing you'd even attack me.

Btw, I'll be sure to visit you in s3 after I get unbanned or we can 1v1 in different server. Join date doesn't matter, skill does and everyone knows you're just trashtalker without skills. You're in switch's montage probably because u talked shit abt him as well. "God of sawn-off", you're a newbie.
94788 Tayaz
Level 46 1.9.2019 12:10
You're trash lmfao I've beaten u both in micro and sawn then u make stupid excuses.

Then why not get 1m easily?
Nigga , remember 67 ARMOUR !
Ya ain't shit in micro
Either sawns
A 2018 nigga trynna threat me lol
152567 ReDZ
Level 74 29.8.2019 18:18
You're trash lmfao I've beaten u both in micro and sawn then u make stupid excuses.
94788 Tayaz
Level 46 29.8.2019 18:00
Micro's ez as hell tbh
94788 Tayaz
Level 46 29.8.2019 17:59
ReDZ , Let's make a deal , a 1v1 of sawns , in s3 , and a micro in s3 , the winner get's 1m?


Come on bro you ain't a shit
Ukázat komentáře 11-20 z 196

Nejsledovanější videa

Mark0 abusing Mark0 abusing
443 Zhlédnutí 15 Komentářů
Lil Pump - ESSKEETIT (GTA SA VERSION) Lil Pump - ESSKEETIT (GT...
453 Zhlédnutí 33 Komentářů
Verxzy's Cheating Montage Verxzy's Cheating M...
493 Zhlédnutí 36 Komentářů

Související videa

#Selfie s3 Players :D <3 #Selfie s3 Players :D <3
372 Zhlédnutí 41 Komentářů
How to be a noob 101 How to be a noob 101
182 Zhlédnutí 14 Komentářů