Confirmation

Confirmation

Close

Confirmation

Confirmation

Close

Register




Close

Login


Close

News

Byla vydána testovací verze San Andreas Multiplayer 0.3d RC7

Byla vydána testovací verze San Andreas Multiplayer 0.3d RC7

Posted niCe 7 years ago

sa-mp.com: Tentokrát vyšla nová verze zcela neočekávaně, i přestože bývá pravidlem, že každý rok touto dobu je vydána nová verze San Andreas Multiplayer. Je nutné upozornit všechny hráče, že se jedná teprve o testovací verzi a bude ještě nějakou dobu trvat, než bude vydána konečná verze, na kterou následně upgradují i herní servery.

V nové verzi je spoustu změn a novinek:
- Přidána podpora pro streamování audio souborů ve formátu ogg nebo mp3 (je tedy možné například streamovat do hry nějaké online rádio)
- Všechny zvuky, které byly v singleplayeru, nyní půjdou spustit přes funkci PlayerPlaySound
- Nová funkce RemoveBuildingForPlayer, díky které půjdou odstranit objekty nebo budovy z mapy
- Opraveno přeskakování radaru, pokud jste jeli ve vozidle jako spolujezdec
- Opraveno několik chyb v synchronizaci vozidel
- Vylepšeno surfování na vagonech za vlakem
- Server nyní zvládne až 1000 objektů na serveru (současný limit byl 400 objektů)
- Na serveru bude moct být až 4096 pickupů (stávající limit byl 2048 pickupů)
- Výchozí nastavení pro /fpslimit bude nově 50
- Vylepšena synchronizace hráčů, kteří vystupují nebo jsou vyhozeni z vozidla
- Opraveno několik pádů hry souvisejících s eskalátory
- Server nyní může monitorovat FPS jednotlivých hráčů ve statistikách sítě
- Opravena chyba, kdy se hráč spawnul na posledním vozidle, na kterém surfoval před smrtí

Seznam serverů pro 0.3d ještě není funkční. Spoustu dalších funkcí bude ještě přidáno v testovací fázi, než bude vydána konečná verze 0.3d.

---- RC2 ----
- Byl přidán callback OnPlayerTakeDamage, který se volá vždy, když se nějaký hráč zraní. Pomocí callbacku tedy můžete zjistit, když někdo někoho napadne a ubere mu zdraví nebo vestu.
- Opraven problém s odpojováním vozidel od tow trucku pokud jste projeli okolo nějakého hráče
- Přidán parametr DIALOG_STYLE_PASSWORD k dialogům, které maskuje znaky u rámečku, do kterého máte napsat heslo
- Streamování audia se nyní zastaví, pokud je hráč odpojen ze serveru (např. při restartu serveru nebo pokud je hráč vyhozen)
- Opraven problém s některými zvuky s ID vyšším než 2000 v PlayerPlaySound
- Přidán příkaz /audiomsg na vypnutí textu v chatu, když se vám začne streamovat audio
- Seznam serverů 0.3d v klientu je nyní spuštěný
- Byly přidány nové objekty, například znak taxi, který může být přidán na jakékoliv vozidlo
- V interiéru vězení v SF jsou odstraněny mříže, musíte si je přidat sami pomocí objektu

--- RC3 ----
- Drobné úpravy v enginu GTA: SA by měly zaručit vyšší FPS, plynulejší hraní a menší zátěž pro procesor pro většinu hráčů
- Přidány parametry na rotaci objektu do MoveObject
- Přidána funkce AttachObjectToObject na připevnění objektu k jinému objektu a surfování na připevněných objektech
- Přidány ukázkové scripty: nákladní loď, pirátská loď, ruské kolo, které ukazují použití MoveObject a AttachObjectToObject
- Opraveno přetečení paměti v příkazu exec pro načtení konfiguračního souboru, které je popsáno zde: www.exploit-db.com/exploits/17893

Jako vždy, je provozovatelům serverů doporučeno nikdy nepoužívat konfigurační soubory nebo scripty z nedůvěryhodných zdrojů. Vždy si upravte vlastní konfigurační soubory a zkompilujte scripty, které váš server používá.

Důležité: Změny ve funkci MoveObject nevyžadují žádné změny ve scriptech, nicméně všechny scripty, které používají funcki MoveObject musí být znovu zkompilovány pro nejnovější verzi sa-mp 0.3d.

---- Update klienta RC3-2 ----
- Opraven problém se streamováním audia, které se ne vždy zastavilo, když začalo streamování jiného audia
- Pokud je použita funkce MoveObject() na objekt, který se už pohybuje, pohyb začne od aktuální pozice a rotace objektu, tedy nedokončí se pohyb a rotace nastavené předchozím MoveObject().
- Opraven crash pokud byl odstraněn objekt na kterém jste surfovali
- Vyřešeno otáčení hráče pokud stál na rotujícím objektu
- Opraveno několik chyb souvisejících se zbraněmi v upraveněm GTA enginu, který byl představen v RC3

---- Update klienta RC3-3 ----
- Tento update by měl napravit problémy se zvýšenou rychlostí hry, kterých si všimli někteří hráči
- Přidáno nastavení "multicore" do sa-mp.cfg (soubor s nastavením v Dokumenty/GTA San Andreas User Files/SAMP/). Pokud nastavíte multicore=1, GTA:SA bude využívat více jader procesoru. Tato možnost bude eventuálně nastavena na 1 jako výchozí, jakmile projde potřebným testováním.
- Přidáno několik nových objektů do samp.img, které vytvořil cessil
- Odstraněn objekt BigCesar, který způsoboval zaseknutí hry
- Důležitá změna pro servery, které používají SPECIAL_ACTION_USECELLPHONE. Tato speciální akce už nebude ukazovat telefon v rukou hráče. Toto bylo změněno, aby hráč mohl mít v ruce i jiné objekty místo telefonu, třeba objekty telefonů přidaných v 0.3c. Abyste měli v rukou původní telefon, můžete použít script uvedený níže:

[code]if(strcmp(cmd, "/usecell",true) == 0) {
SetPlayerSpecialAction(playerid, SPECIAL_ACTION_USECELLPHONE);
SetPlayerAttachedObject(playerid, 4, 330, 6); // 4 = attachment slot, 330 = cellphone model, 6 = right hand
return 1;
}

if(strcmp(cmd, "/stopcell",true) == 0) {
SetPlayerSpecialAction(playerid, SPECIAL_ACTION_STOPUSECELLPHONE);
RemovePlayerAttachedObject(playerid, 4);
return 1;
}[/code]

---- 0.3d RC4 ----
- Počet slotů na serveru už není omezený (500 slotů).
- MoveObject se už nyní nebude křížit s rotací objektu, pokud parametry pro rotaci nejsou nastaveny. Také se nebude křížit s SetObjectRot.
- Opraven problém s neviditelnou texturou u plotu okolo Area 69

---- 0.3d RC5 ----
- Přidán callback OnPlayerGiveDamage. Tahle funkce je opakem k OnPlayerTakeDamage a detekuje, pokud hráč zraní jiného hráče
- Další vylepšení pro rychlost chůze se zbraní během míření
- Opraveno SetPlayerTeam, které se občas desynchronizovalo a umožňovalo zabít hráče ve vlastním týmu
- Hráči nalezli způsob jak obejít zabarvení textu v chatu a tato chyba byla vyřešena
- Přidány chybějící skiny díky hráči IllidanS4 který našel chybějící id a zvuk ke skinům. Mezi těmito skiny najdeme mimojiné i spoustu postav ze singleplayeru: Big Bear, Emmet, Jethro, Sindaco, Zero a T-Bone Mendez.

---- Update klienta RC5-2 ----
- Surfování nyní funguje i na objektech, které jsou připevněny k vozidlům
- Změna ve způsobu, jakým klient řídí pohybující se objekty:

Chování pohybujících objektů musí být změněno, protože nyní mohlo docházet k desynchronizaci objektů, hlavně pokud hráč byl zapauzovaný. Pokud chcete použít MoveObject na objekt, který už se pohybuje, a chcete aby se začal pohybovat z aktuální pozice a rotace, musíte nejdříve použít StopObject. V opačném případě se okamžitě dokončí předchozí MoveObject a objekt se začne pohybovat z cílové pozice a rotace nastavené předchozím MoveObject.

---- Update klienta RC5-3 ----
- Nyní můžete použít systém textdrawů k zobrazení různýcvh obrázkových symbolů ze singleplayeru. Nastavením fontu na id 4 a vložením textu ve tvaru txdsoubor:textura (například "samaps:map") se vykreslí obrázkový symbol.
- Jakýkoliv soubor .txd ve složce models/txd může být použit pro zobrazení obrázkových symbolů
- Příklad některých obrázkových symbolů: team.sa-mp.com/RC/03d/tds_lrg.png

---- 0.3d RC6 ----
- Přidány klávesy KEY_YES (Y), KEY_NO (N) a KEY_CTRL_BACK (H) pro funkci GetPlayerKeys().
- Zvýšen limit MAX_PLAYER_ATTACHED_OBJECTS na 10
- Funkce TextDrawSetString() nyní může být použita pro změnu obrázkových symbolů v již existujícím textdrawu
- Opraven problém, kdy připojené objekty se mohly přestat pohybovat, pokud byla použita funkce StopObject
- Opraven problém se sirénami u vozidel, které se občas nechtěly zapnout
- Hra se nyní nezapauzuje, pokud budete v menu hry
- Pokud se vratite z windows do hry, neukaze se menu a rovnou budete ve hre

---- Update klienta RC6-2 ----
- Mělo by být opravena většina problému s pauzováním v menu
- Další úpravy pro sirény na vozidlech, protože některým hráči nahlásili, že jim pořád občas nejde siréna zapnout

---- RC7 ----
- Mělo by být opraveno vykreslování chatu na počítačích s grafickými kartami VIA/S3
- Přidána funkce IsObjectMoving a IsPlayerObjectMoving pro zjištění, jestli se objekt pohybuje
- Napraven problém s funcí SetVehicleParamsEx v callbacku OnVehicleSpawn
- Opraveno mizení pickupů v interiérech
- Přidána funkce GetPlayerTargetPlayer. která zjistí, na koho právě hráč míří (pokud zamíříte na hráče, nad hlavou hráče se objeví zelený trojúhelník, a pomocí tohoto pak tato funkce zjišťuje, na koho hráč míří)
- Opraven crash pokud jste zapauzovali hru v debug módu
- Přidány nové objekty: náhrada za obchodní centrum v Los Santos (obsahuje obchody do kterých lze vstoupit), horkovzdušný balón v několika barevných variacích, požárnické helmy

Odkazy ke stažení
Herní klient: team.sa-mp.com/RC/03d/sa-mp-0.3d-RC7-install.exe
Herní server (Windows): team.sa-mp.com/RC/03d/samp03dsvr_RC7_win32.zip
Herní server (Linux): team.sa-mp.com/RC/03d/samp03dsvr_RC7.tar.gz

3085 views

Comments (30)

4135 benny
Level 16 05/11/2011 04:38 PM
Se nak sekli z vývojem nééééééé :D
10392 Scorpion
Level 80 31/10/2011 09:46 PM
Blue ti odpověděl Blaze :), je vedle nemocnice u Ammu Nation v Los Santos. Jsou tam ty eskalátory.
2513 Blazicek
Level 79 31/10/2011 09:44 PM
Testovací server by se měl přesunout na verzi RC7 stále běží na verzi RC6.
170 Bluetwoo
Level 52 30/10/2011 01:40 PM
Obchodni centrum je myslim vedle nemocnice Market. Ale ani balon ani to nove obchodni centrum nebude nikde, pokud tvurce modu object nekam nespawne.
12562 Jirce49
Level 110 30/10/2011 11:10 AM
Kde bude sídlit ten balón, a kde je to nakupovací centrum?
2513 Blazicek
Level 79 30/10/2011 02:30 AM
Volunter kde se nacházi ty obchody nebo to obchodní centrum?
10392 Scorpion
Level 80 29/10/2011 06:52 PM
Už se těším na to obchodní centrum! ;)
2513 Blazicek
Level 79 29/10/2011 03:43 PM
Z update 03d RC6 se mi nelíbí toto.
- Hra se nyní nezapauzuje, pokud budete v menu hry
4135 benny
Level 16 29/10/2011 02:06 PM
Jo vté veri RC7 budou určitě vypadat dobře ty new Onbjekty :)
1 niCe
Level 259 29/10/2011 12:56 AM
Byla vydana verze RC7!
Show comments 11-20 of 30