Confirmation

Confirmation

Close

Confirmation

Confirmation

Close

Register




Close

Login


Close
Level68
iWhiskeY
iWhiskeY

Legendary player is offline

09/03/2019

iWhiskeY has come to play on game server San Andreas Multiplayer 2

12:51 PM
05/10/2018

iWhiskeY has come to play on game server San Andreas Multiplayer 2

12:41 PM
08/08/2018

iWhiskeY added a wall post to Utsav
tried Butter Chicken for the first time, and didnt like it at all :/ But i will always...

04:25 PM

iWhiskeY added a wall post to HooDie
What happened to this Guy O_O ! ? wtf

04:21 PM

iWhiskeY added a wall post to iWhiskeY
Am fine mate :) , well.. i have lost interest in playing PC games completely, dunno...

04:19 PM
01/06/2018

iWhiskeY has come to play on game server San Andreas Multiplayer 2

01:04 PM
26/05/2018

iWhiskeY has come to play on game server San Andreas Multiplayer 2

07:50 AM
21/05/2018

iWhiskeY has come to play on game server San Andreas Multiplayer 2

01:54 PM
19/05/2018

iWhiskeY has come to play on game server San Andreas Multiplayer 2

09:25 AM
05/05/2018

iWhiskeY has come to play on game server San Andreas Multiplayer 2

06:38 PM

Wall (70)

51033 Petrit
Level 107 08/05/2019 01:06 AM
Man I hated you in the beginning when I started this game, it was about the same time you started too. You were always a cop and I was always doing the burglar job lmao. I really miss those fucking, those days you arresting my ass and me slamming my desk and getting mad lol. I wish everything’s well irl bro, good luck with everything!
36249 iWhiskeY
Level 68 08/08/2018 04:19 PM
It’s been a long time dude, wassup?
Am fine mate :) , well.. i have lost interest in playing PC games completely, dunno why.
Moreover am quite busy with real life commitments
51033 Petrit
Level 107 18/07/2018 03:41 PM
It’s been a long time dude, wassup?
40001 Utsav
Level 59 07/05/2018 09:28 PM
Hey Bro good to see you back.
40366 404SyazwanNotFound
Level 210 01/01/2018 04:07 PM
Happy New Year, WhiskeY! Let it be special and unforgettable!:)
116063 Shinobi
Level 107 05/04/2017 09:31 AM
If u were killed tomorrow, i wouldnt go 2 ur funeral cuz id b n jail 4 killin da dog that killed u!

..._.....____________________, ,
....../ `---___________----_____] = = = = = d
...../_==o;;;;;;;;_______.:/
.....), ---.(_(__) /
....// (..) ), ----"
...//___//
..//___//
.//___//

we true homies
we ride together
we die together
send this gun to everyone you care about including me if you care.
27972 Blackbeatz
Level 96 23/03/2017 01:49 PM
If u were killed tomorrow, i wouldnt go 2 ur funeral cuz id b n jail 4 killin da dog that killed u!

..._.....____________________, ,
....../ `---___________----_____] = = = = = d
...../_==o;;;;;;;;_______.:/
.....), ---.(_(__) /
....// (..) ), ----"
...//___//
..//___//
.//___//

we true homies
we ride together
we die together
send this gun to everyone you care about including me if you care.
51033 Petrit
Level 107 11/03/2017 02:25 PM
-->Special NRG enabling Drug Courier Job in /shop
-->Special NRG enabling Police Job in /shop
Nice one nub
36249 iWhiskeY
Level 68 28/02/2017 11:17 AM
Old /q
heyaa babY-egg wassup :D
75626 Ghobber
Level 105 28/02/2017 09:22 AM
Old /q
Show posts 11-20 of 70

About iWhiskeY:


Here to just have Fun. :D
whiskey on the rocks pls ;D



"Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level,
and beat you with experience"... (more)

Money: 0.00 USD

Registered: 29/01/2013

Logged in: 08/08/2018

Recently played

GTA: San Andreas San Andreas Multiplayer 8 months ago - Played 20 minutes
More

Most gaming time

GTA: San Andreas San Andreas Multiplayer 2809 hours and 25 minutes
More

Recent achievements

Leave 50 comments Completed 09/04/2017
Vote in 100 votes Completed 21/01/2017
Receive 100 likes Completed 22/05/2016
More
Friends (31) Followers (87) Following (1) More