Pridať do /top najviac peňazí vyhraných v lotérii aj v hre kostky + pridať do /top Lotérií vyhraných
-Možno si poviete že to je hlúposť ale keď je tam ruleta, kone, poker tak prečo už nie aj toto?
Pridať do /top najviac peňazí vyhraných v lotérii aj v hre kostky + pridať do /top Lotérií vyhraných
-Možno si poviete že to je hlúposť ale keď je tam ruleta, kone, poker tak prečo už nie aj toto?
MrFreekill: Tak budou vypínat rovnou celej proces. A je kravina to trestat víc, protože server nemůže spolehlivě poznat, že se chceš odpojit před zabitim. Stačí aby ses odpojil když se poblíž tebe střílí, nebo někdo vystřelí zároveň když dáš /q a server tě zabije.
MrFreekill: Tak budou vypínat rovnou celej proces. A je kravina to trestat víc, protože server nemůže spolehlivě poznat, že se chceš odpojit před zabitim. Stačí aby ses odpojil když se poblíž tebe střílí, nebo někdo vystřelí zároveň když dáš /q a server tě zabije.
VagiClean, to plati spis pro tebe. On to napsal uplne presne, jak to je. Soucasna detekce je kompromis mezi tim, aby to trestalo hrace, kteri se odpoji pred zabitim a tim, aby to netrestalo nekoho neopravnene. Zlepsit se ten system uz neda. Pokud se detekce zprisni, bude tu spoustu stiznosti na to, ze hraci po prihlaseni dostanou neopravnene trest. Proto se na tom nic menit nebude.
VagiClean, to plati spis pro tebe. On to napsal uplne presne, jak to je. Soucasna detekce je kompromis mezi tim, aby to trestalo hrace, kteri se odpoji pred zabitim a tim, aby to netrestalo nekoho neopravnene. Zlepsit se ten system uz neda. Pokud se detekce zprisni, bude tu spoustu stiznosti na to, ze hraci po prihlaseni dostanou neopravnene trest. Proto se na tom nic menit nebude.
Jasné , že se na tom nic měnit nebude. Protože těch ubrečenejch a škodolibejch debilů, co rádi dávají /q před zatčením či zabitím je pořád dost. Pak s oblibou se tlemí do chatu z webu, jací jsme ubožáci. A největší sranda na tom je, že když víc jak polovina hráčů napíše, že to chce trestat a to nekompromisně a přísněji, tak se celá ta situace přizpůsobuje stejně těm mamrdům, co to dělají s oblibou. Ale okej. Oni jsou jistě chytřejší a lepší a určitě jsou to férovější hráči. A dělat to dál je asi v naprostém pořádku. Vlastně ono to vůbec není v rozporu z pravidly.
Mimochodem očekávám zase nějakou smysluplnou reakci plnou mouder jak je tu zvykem.
Jasné , že se na tom nic měnit nebude. Protože těch ubrečenejch a škodolibejch debilů, co rádi dávají /q před zatčením či zabitím je pořád dost. Pak s oblibou se tlemí do chatu z webu, jací jsme ubožáci. A největší sranda na tom je, že když víc jak polovina hráčů napíše, že to chce trestat a to nekompromisně a přísněji, tak se celá ta situace přizpůsobuje stejně těm mamrdům, co to dělají s oblibou. Ale okej. Oni jsou jistě chytřejší a lepší a určitě jsou to férovější hráči. A dělat to dál je asi v naprostém pořádku. Vlastně ono to vůbec není v rozporu z pravidly.
Mimochodem očekávám zase nějakou smysluplnou reakci plnou mouder jak je tu zvykem.
Kdyz tu byl prisnejsi system, castokrat se stavalo, ze se hrac pripojil a dostal trest za odpojeni pred zabitim, aniz by si byl vedomej toho, ze se odpojil pred zabitim. Cela rada hracu to vnimala jako neopravneny trest a bylo na foru spoustu stiznosti na ztracene zbrane a podobne. Proto jsem jasne psal, ze stavajici system funguje jako kompromis, aby trestal co nejvice hracu, kteri se odpoji pred zabitim, ale zaroven trestal co nejmene hracu, kteri se neodpojili umyslne (napriklad timeout).
A menit se nic nebude, protoze hraci, kteri si ted stezujou, ze chteji aby to fungovalo prisneji, tak by pak byli mezi prvnimi, kdo si budou stezovat, ze to funguje prisneji a zabiji je to neopravnene po pripojeni na server. Takze neustalych stezovatelu, kteri si neustale stezuji na vsechno, aniz by prisli s nejakym funkcnim resenim nebo pochopili, ze nektere veci proste resit nelze, se zbavit nejde.
Navic odpojeni pred zabitim nevnimam jako neco natolik zavazneho, protoze tenhle server neni deathmatch server. Tedy cilem serveru neni zabijeni hracu. I presto tu je alespon ten kompromis, ktery v ramci moznosti funguje. Na jinych serverech nejake odpojeni pred zabitim neresi vubec.
Kdyz tu byl prisnejsi system, castokrat se stavalo, ze se hrac pripojil a dostal trest za odpojeni pred zabitim, aniz by si byl vedomej toho, ze se odpojil pred zabitim. Cela rada hracu to vnimala jako neopravneny trest a bylo na foru spoustu stiznosti na ztracene zbrane a podobne. Proto jsem jasne psal, ze stavajici system funguje jako kompromis, aby trestal co nejvice hracu, kteri se odpoji pred zabitim, ale zaroven trestal co nejmene hracu, kteri se neodpojili umyslne (napriklad timeout).
A menit se nic nebude, protoze hraci, kteri si ted stezujou, ze chteji aby to fungovalo prisneji, tak by pak byli mezi prvnimi, kdo si budou stezovat, ze to funguje prisneji a zabiji je to neopravnene po pripojeni na server. Takze neustalych stezovatelu, kteri si neustale stezuji na vsechno, aniz by prisli s nejakym funkcnim resenim nebo pochopili, ze nektere veci proste resit nelze, se zbavit nejde.
Navic odpojeni pred zabitim nevnimam jako neco natolik zavazneho, protoze tenhle server neni deathmatch server. Tedy cilem serveru neni zabijeni hracu. I presto tu je alespon ten kompromis, ktery v ramci moznosti funguje. Na jinych serverech nejake odpojeni pred zabitim neresi vubec.
Já teda co vím, tak občas je vidět nějaký trest od člena AT a to myslím stačí...Už takhle je to dost přísný, například se s někym střílíš, zabiješ ho a jdeš třeba do amma pro brnění a padne ti hra, taky tě to zabije za odpojení před zabitím. Takže tak jak je to ted, je to už i tak dost přísný a bohatě stačí toho hráče nahlašovat a někdy ten trest dostane. Je to spíš pak o členech AT jestli mají tu trpělivost hráče sledovat, zda opakovaně toto zneužívá, pokud ne tak se s tím stejně nic jiného dělat nedá...
Já teda co vím, tak občas je vidět nějaký trest od člena AT a to myslím stačí...Už takhle je to dost přísný, například se s někym střílíš, zabiješ ho a jdeš třeba do amma pro brnění a padne ti hra, taky tě to zabije za odpojení před zabitím. Takže tak jak je to ted, je to už i tak dost přísný a bohatě stačí toho hráče nahlašovat a někdy ten trest dostane. Je to spíš pak o členech AT jestli mají tu trpělivost hráče sledovat, zda opakovaně toto zneužívá, pokud ne tak se s tím stejně nic jiného dělat nedá...